Halaman

Ma colo d'enfer 6 - Kayla

Ma colo d'enfer 6 - Kayla
By:Katy Grant
Published on 2014-06-04 by Hachette Romans

Click the Button Below to Download the Book!!
 Ma colo d'enfer 6 - Kayla

Les colos, Kayla s’en passerait bien. Dès son arrivée à la Pinède Enchantée, elle est effarée par toutes les rumeurs qui circulent. Surtout quand elle est elle-même visée ! Avec ses nouvelles amies Laurel-Ann et Shelby, elle tente de démêler le vrai du faux et de découvrir qui est la responsable de toutes ces médisances. Plus facile à dire qu’à faire !

This Book was ranked at 11 by Google Books for keyword garçon manqué.

Book ID of Ma colo d'enfer 6 - Kayla's Books is kpahBAAAQBAJ, Book which was written byKaty Granthave ETAG "D8wMqJPHhcw"

Book which was published by Hachette Romans since 2014-06-04 have ISBNs, ISBN 13 Code is 9782012037502 and ISBN 10 Code is 201203750X

Reading Mode in Text Status is true and Reading Mode in Image Status is false

Book which have "256 Pages" is Printed at BOOK under CategoryJuvenile Fiction

This Book was rated by Raters and have average rate at ""

This eBook Maturity (Adult Book) status is NOT_MATURE

Book was written in fr

eBook Version Availability Status at PDF is falseand in ePub is true

Book Preview

 Ma colo d'enfer 6 - Kayla