Halaman

Un jour j'irai chercher mon prince en skate

Un jour j'irai chercher mon prince en skate
By:Jo Witek
Published on 2013-08-21T00:00:00+02:00 by Éditions Actes Sud

Click the Button Below to Download the Book!!
 Un jour j'irai chercher mon prince en skate

Pas facile de jouer les indifférentes quand on a très envie d'embrasser un garçon... Résister, c'est pourtant le défi que s'est lancé Fred. Hors de question de se pomponner et de prendre un air mystérieux en attendant de séduire le prince charmant ! Elle préfère oublier le monde autour d'elle et enflammer le bitume sur son skate. Pourtant, un événement familial douloureux va forcer Fred à s'ouvrir aux autres...

This Book was ranked at 35 by Google Books for keyword garçon manqué.

Book ID of Un jour j'irai chercher mon prince en skate's Books is gzQ-mWoHE3gC, Book which was written byJo Witekhave ETAG "Vc6fVp6NKT8"

Book which was published by Éditions Actes Sud since 2013-08-21T00:00:00+02:00 have ISBNs, ISBN 13 Code is 9782330025182 and ISBN 10 Code is 2330025181

Reading Mode in Text Status is true and Reading Mode in Image Status is false

Book which have "136 Pages" is Printed at BOOK under CategoryJuvenile Fiction

This Book was rated by Raters and have average rate at ""

This eBook Maturity (Adult Book) status is NOT_MATURE

Book was written in fr

eBook Version Availability Status at PDF is trueand in ePub is true

Book Preview

 Un jour j'irai chercher mon prince en skate